<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Szkoła uwodzenia – Tekst na podryw czy manipulacja?  </title>
		<description>Skomentuj Szkoła uwodzenia – Tekst na podryw czy manipulacja?  </description>
		<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html</link>
		<lastBuildDate>Sun, 12 Apr 2026 19:30:02 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://perfectdating.pl/component/jcomments/feed/com_content/595.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Grzegorz Cieślik napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-520</link>
			<description><![CDATA[Witaj.Nie chodzę i nie pytam o maile do osób piszących, więc nie mam maila nikogo.. więc zapraszam Cię na szkolenie ale to będzie po nowym roku. "NLP to nie są czyste zagrywki, a fajnie by było gdyby ludzie byli szczerzy" - jesteś masterem NLP? bo i ja i trenerzy a nawet twórcy NLP twierdzą że to narzędzia do zmiany - by z ludzi płynęła szczerość i prawda.Czyli wiesz lepiej od twórców co stworzyli :) Genialne..... Rozumiem że jak Twój chłopak podejdzie do Ciebie i powie " Ty mój kochany kłamczuszku " to z nim zerwiesz po nazwał Cię kłamcą?? :) Jesteś niesamowita :)Nie nazwał Cię kłamcą. Taka dobra rada: jak powie Ci że zupa jest za słona, to nie znaczy że "nie potrafisz gotować":) Nie określam Twojego wizerunku - Ty to robisz. Ja twierdzę że go masz. A Ty zaprzeczasz. Tyle. Paragraf210@autograf.pl napisz do mnie.Zgadamy się co do szkolenia:)]]></description>
			<dc:creator>Grzegorz Cieślik</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 13 Dec 2012 18:31:36 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-520</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Robert Niroń napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-516</link>
			<description><![CDATA[Pani Paulino, śledzę pani wpisy i muszę przyznać tutaj rację autorowi artykułu. Ma pani straszne schematy w których żyje i one nie pozwalają pani zrozumieć. U mnie też tak było ale doszło do mnie kiedy zagłębiłem się w temat rozwoju.Pozbyłe m się przekonań które mi wpojono, dokładnie tak jak opisał to autor artykułu.Miałem nie swoje myśli, nie swoje poglądy i opinie na różne tematy. Widać to dokładnie u Pani. Akurat zajmuję się wizerunkiem i tak naprawdę każde Pani zachowanie jest uzależnione od sytuacji i kontekstu. Nigdy nie jest pani sobą bo składamy się z różnych osobowości. Pokazuje to dokładnie Pan Tymochowicz. Myli się pani ale zajmując się rozwojem można do tego dojść. Panie Grzegorzu dobre artykuły świetna wiedza.]]></description>
			<dc:creator>Robert Niroń</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 13 Dec 2012 10:41:10 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-516</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Paulina napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-512</link>
			<description><![CDATA[Mój błąd. Sądziłam, że skoro maile są obowiązkowe to gdzieś są przechowywane i dostępne. Nie każdy jest web masterem. Ależ oczywiście, że bym przyszła na Twoje zaproszenie zobaczyć co tam robicie. Nie widzę czemu by moje ego miało ucierpieć przez to? Jak to siedzi tylko w mojej głowie skoro o tym napisałeś i w poprzednim artykule też było o wpływie na emocje. A widzisz NLP to nie są czyste zagrywki, a fajnie by było gdyby ludzie byli szczerzy i nie używali nlp, kotwic i innych zagrywek poniżej pasa, typu "udawaj, że cię to obchodzi". Nie nazwałeś mnie kłamcą? Nazwałeś mnie kłamczuszkiem, to coś innego? Kłamczuszek jest mały, a kłamca duży? I nie myl ewentualnego speszenia nową osobą z maską. Speszenie jest prawdziwe, emocja jest prawdziwa. Maska jest sztuczna. Na podstawie kilku zdań określasz mój "wizerunek"? Trochę mało by człowieka ocenić, nie sądzisz?]]></description>
			<dc:creator>Paulina</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Dec 2012 20:30:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-512</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grzegorz Cieślik napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-510</link>
			<description><![CDATA[1) Co więcej pokazujesz ciemną stronę Waszej szkoły. - hmm rozumiem że jestes master trenerem nlp i pochodnych ?? hehe..ciekawy masz sposób prezentacji: przychodzisz do szkoły i poprawiasz "nauczycieli".. :) chyba że masz wyższy poziom rozwoju niż "nauczyciel". Ciekawe czy w podstawówce tez tak robiłaś - dobra taki żart :) 2) brawo - na to czekałem - "Nie uważasz, że zamiast udowadniać jaką to ja jestem manipulatorką powinieneś udowodnić, że się mylę, a wasze podrywy nie są manipulacją? " - zapraszam " za darmo" dla Ciebie :) tylko raczej nie przyjmiesz zaproszenia..bo Ego - ucierpi :) 3) hehe nie ma Twojego maila - ale wymyślasz hehe ...nie będę prosił administratora o dane ludzi którzy tu piszą - raczysz żartować :) 4)"Tego uczycie? Jak wykorzystać słabość kobiet by je "uwodzić"? Jak im zagrać na uczuciach?" - nie, to tylko w Twojej głowie. Rzeczywistośc jest inna. Pozdrawiam]]></description>
			<dc:creator>Grzegorz Cieślik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Dec 2012 18:53:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-510</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grzegorz Cieślik napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-509</link>
			<description><![CDATA[1) Twoja iluzja. 2) Paulino -lub Ty nie przyjmujesz do wiadomości że zawsze nakładasz "maskę" - czyli tzw. wizerunek. Tak jak teraz. 3) nie napisałem nigdzie że straszysz.znów iluzja :) 4) mylisz pojęcia "udawanie" i "wizerunek" - to nie ma nic wspólnego ze sobą. 5) Każdy się rózni - tak jak kobiety nie są wszystkie takie jak Ty - Fenks Good :) 6) Ego walczy - nie nazwałem Cie kłamcą - zniekształcenie i usuniecie jest typowe dla osoby, która zaczyna rozwój osobisty - ale nauczysz się.Powoli. 7) Widzisz to co chcesz - a szkodzisz tylko sobie :) Każdy wybiera to co bezpieczne. A nie to co sensowne. Nadal nie odnioslaś się do wizerunku jaki tworzysz na rozmowie :) no bo niby jak :) pozdrawiam]]></description>
			<dc:creator>Grzegorz Cieślik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Dec 2012 18:44:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-509</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Paulina napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-507</link>
			<description><![CDATA[Co więcej pokazujesz ciemną stronę Waszej szkoły. Nie uważasz, że zamiast udowadniać jaką to ja jestem manipulatorką powinieneś udowodnić, że się mylę, a wasze podrywy nie są manipulacją? Że kobiety nie mają się czego obawiać? Uważasz, że to zrobiłeś jest profesjonalne? Mogłeś przecież wdać się ze mną w polemikę mailowo, skoro już muszą być podawane. Mogłeś mi przekazać jakieś materiały by pokazać, że uczycie wydobywania z ludzi tego wartościowe, a nie manipulowania innymi. "Droga Paulino, na każdym kroku stykamy się z wypaczaniem ocen, wykorzystywanie m czyjejś słabości, graniem na uczuciach, fałszowaniem rzeczywistości" --> Tego uczycie? Jak wykorzystać słabość kobiet by je "uwodzić"? Jak im zagrać na uczuciach? Będę dalej zaglądać na waszą stronę by wiedzieć na co uważać.]]></description>
			<dc:creator>Paulina</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Dec 2012 18:23:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-507</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Paulina napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-506</link>
			<description><![CDATA[1) Używałeś wciąż mojego imienia by mi pokazywać jak bardzo się mylę Grzegorzu. Przeprowadzasz atak bezpośredni by wszyscy wiedzieli po co się bronisz. 2) Nie spotykam się z ludźmi, przy których nie czuję się swobodna. Jeżeli przy kimś muszę udawać to jaki sens ma spotykanie się? Rozumiem, że nie przyjmujesz tego do wiadomości, że są ludzie, który nie grają bez przerwy. 3) Ja nikogo nie straszę by wyjść na bohaterkę. Ani nikogo nie udaję. 4) Na Assesment Center trudno cały czas udawać kogoś kim się nie jest. Trzeba by być na prawdę wytrawnym aktorem. Mam nadzieję, że nie każdy trener u Was jest taki jak Ty Grzegorzu i nie każdy szerzy głupie stereotypy. Tak maluję usta i noszę obcasy, bo lubię. Nazywają mnie kłamcą pokazujesz swoje ograniczenie. Bolesne, że uczycie tego innych ludzi. Manipulacje masz dobrze opanowaną, lepiej niż ja. Co nie zmienia faktu, że dalej ją widzę.]]></description>
			<dc:creator>Paulina</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Dec 2012 18:09:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-506</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grzegorz Cieślik napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-503</link>
			<description><![CDATA[2) Tutaj Grzegorz sugeruje, że nie ściągamy maski nigdy - ja nie sugeruję. Ja stwierdzam fakt. Dla Ciebie nie będzie to zrozumiałe ( I BEZ OBRAZY - NIE O TO MI CHODZI ) ale zapytaj kogokolwiek kto zajmuje się wizerunkiem - to Ci wyjaśni. Masz kilka jak nie kilkanaście wizerunków i każdym posługujesz się w odpowiedniej sytuacji. Jakoś nie zaprzeczyłaś temu, że udajesz na rozmowie o pracę kogoś kim nie jestes. :) Bo to robisz :) I pewnie na "randce" z facetem pierwszy raz - zachowujesz się tak jak z koleżanką którą znasz 20 lat?? hehehe Paulino o Ty kłamczuszku. :) Usta maluję, bo lubię. Obcasy też noszę, bo lubię. - hehe...to potraktuję jako żart :) Pozdrawiam Paulino - użyłaś mojego imienia w komentarzu...te raz nie wiem czy mam się poczuć głupio ?]]></description>
			<dc:creator>Grzegorz Cieślik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Dec 2012 15:42:46 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-503</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grzegorz Cieślik napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-502</link>
			<description><![CDATA[1 ) Pokazuje tylko jak desperacko bronicie swojego punktu widzenia. Odważnie wymieniając mnie cały czas z imienia. Co chciałeś Grzesiu przez to osiągnąć? Ma mi się zrobić głupio? - masz na imię Paulina. Tak się podpisałaś. Ma być Ci głupio z powodu Twojego Imienia? Nie rozumiem. Przypominam, że nie uczycie ludzi jak zdobyć pracę tylko jak podrywać kobiety. - mylisz się. Jak mam z tym polemizować byś nie myślała, że Cię atakuję? Odniosłam się do prowadzenia panny przez park koło znajomego "bydła" by ona się wystraszyła i zobaczyła jaki z faceta jest bohater. - pokazałem "mechanizm" dokładnie jaki Ty stosujesz w życiu. Tylko tyle. :) Teraz Twoje Ego wypiera to - no bo masz wpojone przekonanie " jak ktoś udaje zachowanie - to jest źle odbierane przez otoczenie. "]]></description>
			<dc:creator>Grzegorz Cieślik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Dec 2012 15:41:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-502</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Paulina napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-499</link>
			<description><![CDATA[Jestem zaskoczona, że z jak wielkim odzewem spotkała się moja opinia. Artykuł nie jest dla mnie niewygodny. Co więcej nie jest dla mnie nawet trudny do zbicia. Pokazuje tylko jak desperacko bronicie swojego punktu widzenia. Odważnie wymieniając mnie cały czas z imienia. Co chciałeś Grzesiu przez to osiągnąć? Ma mi się zrobić głupio? Chcesz mnie ośmieszyć? Pokazać, że jestem manipulatorką? Przypominam, że nie uczycie ludzi jak zdobyć pracę tylko jak podrywać kobiety. Jak pokazał autor w dość nieciekawy sposób. Odniosłam się do prowadzenia panny przez park koło znajomego "bydła" by ona się wystraszyła i zobaczyła jaki z faceta jest bohater. Pięknie. Czytałam różne artykuły tutaj, jedne lepsze, drugie gorsze. Tutaj Grzegorz sugeruje, że nie ściągamy maski nigdy i, że ja jej nigdy nie ściągam. A może wśród znajomych jestem zupełnie szczera? I nie zakładam maski na podryw? Po co mi osoba, która nie zna mnie prawdziwej tylko zna moją "pozę"? Usta maluję, bo lubię. Obcasy też noszę, bo lubię.]]></description>
			<dc:creator>Paulina</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 11 Dec 2012 20:49:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-499</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grzegorz Cieślik napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-493</link>
			<description><![CDATA[Masz rację co do podejścia kobiet do takich szkół. Nie masz racji co do mojego podejścia do Pauliny. Nie miałem zamiaru orażać nikogo. Miałem zamiar dać do myślenia. Jeżeli ktoś nie potrafi przyjmować konstruktywnej krytyki - dużo traci..ja podałem przykłady i konteksty w których to co pisała Paulina jest iluzją.Nie ukrywam, że trochę prowokacji w tym jest - prowokacji a nie obrażania kogoś.]]></description>
			<dc:creator>Grzegorz Cieślik</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Dec 2012 18:48:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-493</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ronin napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-492</link>
			<description><![CDATA["przeciez o tym jest mój artykuł :) a cel masz we wszystkim co robisz czyli manipulujesz cały czas Ty, Paulina, ja..." Cel z ugraniem dla Siebie czegoś. W uwodzeniu chodzi o to, żeby zastosować tzw. sieczkę manipulacji. NLP, hipnoze, trans, perswazje, wywarcie wpływu. Po to, aby sztucznie zbudować w jej umyśle stanu, że ona Ciebie pożąda i chcę się z Tobą przespać. Mam cel, w tym co robie, ale nie ma w tym celu oszukania kogoś, czy krętactwa, naciągnięcia, czyli słów związanych na stałe w mowie potocznej z manipulacją.]]></description>
			<dc:creator>Ronin</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 21:35:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-492</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ronin napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-491</link>
			<description><![CDATA["Witaj. Paulina nie dostała pocisku za komentarz.Pauli na krytykowała czyjś punkt widzenia i dostała odpowiedź." Jestem ciekaw, czy Paulina jeszcze zajrzy na waszą stronę po takiej odpowiedzi i czy przyjdzie jako hostessa, na szkolenie. Można to robić w przyjaznej atmosferze, nie ściagając osoby które, po konwersacji z Tobą atakują oponenta w dyskusji. Nie jest tajemnicą, że w Polsce kobiety są negatywnie nastawione do szkół uwodzenia tudzież podrywania. Nawet jeśli się myli po co obnażać tę osobę, a nie napisać po prostu tematu nt. Twojego podejścia do manipulacji? 2.Bycie chamem i niemiłym dla kobiety też je przyciąga. Wielokrotnie napewno zauważyłeś, że czasem im bardziej m jest niemiły dla kobiety, tym bardziej ona za nim się ugania. Tak działa teoria kłębka z MM. O to przecież chodzi w negowaniu, czy też pozornej dyskwalkwikacji .]]></description>
			<dc:creator>Ronin</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 21:30:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-491</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grzegorz Cieślik napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-488</link>
			<description><![CDATA[""Manipulujesz każdego dnia!!! I o tym Paulina zapomniała." Po to mamy bogactwo językowe i nasz język się rozwija, żeby dokładnie nazwać każde zjawisko. Obecnie manipulacja potocznie jest kojarzona z wywarciem wpływu na drugą osobę po to by osiągnąć swój cel." - przeciez o tym jest mój artykuł :) a cel masz we wszystkim co robisz czyli manipulujesz cały czas Ty, Paulina, ja...]]></description>
			<dc:creator>Grzegorz Cieślik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 20:46:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-488</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grzegorz Cieślik napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-487</link>
			<description><![CDATA[Witaj. Paulina nie dostała pocisku za komentarz.Pauli na krytykowała czyjś punkt widzenia i dostała odpowiedź. Odpowiedź dla Pauliny jest niewygodna bo ciężka do zbicia. Każda kobieta, która mówiła, że nie spotkała się nigdy z facetem, który ją "manipolował" zareagowała własnie tak jak Paulina. Ja rozmawiając z partnerem danej kobiety dowiadywałem się, że stosował rózne zabiegi by ją zdobyć. Dla jednych jest to manipulacja no bo prawda jest niewygodna - w rzeczywistości jest to zwykła komunikacja.]]></description>
			<dc:creator>Grzegorz Cieślik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 20:44:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-487</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grzegorz Cieślik napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-486</link>
			<description><![CDATA[Skąd wiesz , że sie nie umówiła już z "facetem" który wzbudził w niej cudowne emocje, wspaniałe samopoczucie i pokazał wyrozumiałość?? ? Widzisz to Ty zaprzeczając temu, starasz sie udowodnić, że masz rację. Wieksze prawdopodobieńs two jest, że sie umawiała już z takim niż z facetem, który ją obrażał na pierwszym spotkaniu i był chamem. Widzisz jestes psychologiem i to wszystko tłumaczy :)]]></description>
			<dc:creator>Grzegorz Cieślik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 20:30:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-486</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ronin napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-485</link>
			<description><![CDATA[Medard. "Innymi słowy: my faceci między sobą się różnimy, natomiast kobiety rzekomo w swoich preferencjach i konstrukcji psychicznej są do siebie z gruntu rzeczy podobne." To ciekawe, bo ja zawsze uważałem, że kobiety różnią się głównie pod względem wyglądu, mężczyźni są do Siebie podobni. Mężczyźni mają różnorakie zainteresowania , kobiety podobne. Teraz pod wpływem dynamiki społecznej różnice się zatarły. Wszyscy jesteśmy od Siebie inni. "Tymczasem one różnią się między sobą tak znacznie, jak my. Mają różne preferencje co do typu podobających im się mężczyzn, nie na każdą działają te same rzeczy, itd."- Święta prawda! Jedna kobieta uważa, że jesteś beznadziejny, Druga uważa, że jesteś zajebisty. Skąd ja to znam? "Jako psycholog czytam czasami tego typu rzeczy z przerażeniem wręcz, gdyż prowadzą do bardzo szkodliwych uproszczeń, itd." O to chodzi. Cieszę się, że ktoś ze strony naukowej jest w stanie wyjaśnić to o czym piszę.]]></description>
			<dc:creator>Ronin</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 11:36:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-485</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ronin napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-484</link>
			<description><![CDATA[Medard szacunek, też studiowałem ten kierunek. "Dlaczego na stronach tego typu staracie się udowodnić, że tylko Wasz scenariusz musi się sprawdzać?" Dokładnie, tym bardziej, że nawet Jankowi zdarza się usłyszeć słowo NIE! "Jeżeli dziewczyna tak napisała, jest wielce prawdopodobne, iż właśnie w ten sposób by postąpiła." -Widzisz, to jak postępujemy zależy od emocji, jak to było? Dziecko podejmuje decyzje na zasadzie emocji, Dorosły akceptuje, Rodzic racjonalizuje! Analiza transakcyjna. "Czyli dzwonie do kobiety w lato o 5 rano, żeby się szybko ubierała, za 20 minut u niej jestem, mam coś ekstra", zabieram ją i jedziemy nad jeziorko, kompać się nago! Dorosły uznałby, że jest to niepoważne zachowanie, ale pod namową dziecka(emocji) ulega, po seksie akceptuje, 2 dni po zdarzeniu twierdzi, ze przeżyła coś fajnego, co nie zdarzyło jej się z żadnym innym facetem.]]></description>
			<dc:creator>Ronin</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 11:29:10 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-484</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ronin napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-483</link>
			<description><![CDATA["To już wiemy. Więc tekst na podryw lub działanie dążące do wywołania jakiejś reakcji jest częścią naszego życia. Czy chcesz mi Paulino powiedzieć, że nie komunikujesz się z innymi ludźmi? " O boshe, to czytałem i słuchałem na płytach ekspert perswazji. Czy nie jest tak, że człowiek mówiąc publicznie o dobrze manipulacji, jest jak człowiek po NLP, używający kotwic, preedykatów, przeramowania, afirmacji i innych technik? "Droga Paulino, na każdym kroku stykamy się z wypaczaniem ocen, wykorzystywanie m czyjejś słabości, graniem na uczuciach, fałszowaniem rzeczywistości… więc zniekształcanie czyjejś wypowiedzi jest co najmniej nierozsądne. Paulino – Twój komentarz to zwykła manipulacja…poz drawiam :)" -Komentarz Pauliny w potocznym rozumieniu jest wyrażeniem swojego zdania, Twój próbą udowodnienia swojej racji. Więc manipulacja jest po Twojej stronie. Żyjesz wśród ludzi i musisz się dostosować do norm społecznych(pot ocznie).]]></description>
			<dc:creator>Ronin</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 11:17:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-483</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ronin napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-482</link>
			<description><![CDATA[Grzesiek. "Manipulujesz każdego dnia!!! I o tym Paulina zapomniała." Po to mamy bogactwo językowe i nasz język się rozwija, żeby dokładnie nazwać każde zjawisko. Obecnie manipulacja potocznie jest kojarzona z wywarciem wpływu na drugą osobę po to by osiągnąć swój cel. Obecnie ma to negatywny wydźwięk i dobrze o tym wiesz. "Manipuluje każdy człowiek. Robi to po to aby przeżyć (przetrwać)." Wrzuciłeś słowo które może to oznaczać, do wora. To jest strasznie niedokładne. "Zakładam Paulino, że byłaś kiedyś na rozmowie kwalifikacyjnej do szkoły lub pracy"-Jakby tak analizować to to, że kupując obiad w barze mlecznym, to też manipuluje, sobą, kelnerką i ludźmi dookoła. Koleżanką z pracy też chcąc wywrzeć na niej pozytywne wrażenie. Reasumując ten part. Masz rację, ale nie do końca.]]></description>
			<dc:creator>Ronin</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 11:11:13 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-482</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ronin napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-481</link>
			<description><![CDATA[Grzesiek fajnie, że podajesz definicje naukowe i ja też się z nimi zgadzam, jest jedno ale. To, że my tak twierdzimy, nie zabija potocznego znaczenia manipulacji, jako kierowania kimś bez jego wiedzy, posługiwanie się nim w celu osiągnięcia określonych własnych celów, obecnie wyrazy bliskoznaczne do manipulacji, to krętactwo i oszustwo i wiele osób z tym definiuje owe słowo. Czyli w relacji gdzie nadawca wygrywa, a odbiorca przegrywa. Oczywiście uważam, przerabiając książki nt. wywierania wpływu i perswazji, że Grzesiek ma racje, ale po co od razu próby ataku na osobę która się nie zgadza? Zostaw innym pole do dyskusji. W sprzedaży nauczyłem się jednego. Najlepszy klient, to ten który ma zastrzeżenia i można mu wytłumaczyć swoje racje, a tak. Paulina dostaje trochę pocisk i cięgi za jeden komentarz pod artykułem trenera relacji interpersonalny ch. Śmieszne to.]]></description>
			<dc:creator>Ronin</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 11:00:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-481</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Medard napisał:</title>
			<link>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-478</link>
			<description><![CDATA[„Poza tym ja bym się więcej z takim facetem nie umówiła.” - pobożne życzenie. Jakie pobożne życzenie? Dlaczego na stronach tego typu staracie się udowodnić, że tylko Wasz scenariusz musi się sprawdzać? Jeżeli dziewczyna tak napisała, jest wielce prawdopodobne, iż właśnie w ten sposób by postąpiła. Niestety po raz kolejny uwidacznia się tu zjawisko dobrze opisane w psychologii społecznej, tzn. traktowanie grupy obcej (w tym przypadku kobiet) jako bardziej jednorodnej niż własna. Innymi słowy: my faceci między sobą się różnimy, natomiast kobiety rzekomo w swoich preferencjach i konstrukcji psychicznej są do siebie z gruntu rzeczy podobne. Tymczasem one różnią się między sobą tak znacznie, jak my. Mają różne preferencje co do typu podobających im się mężczyzn, nie na każdą działają te same rzeczy, itd. Jako psycholog czytam czasami tego typu rzeczy z przerażeniem wręcz, gdyż prowadzą do bardzo szkodliwych uproszczeń, itd.]]></description>
			<dc:creator>Medard</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Dec 2012 21:57:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://perfectdating.pl/22-perfect-dating/22-jak-podrywac/595-szkola-uwodzenia-tekst-na-podryw-czy-manipulacja.html#comment-478</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
